Novi brending ortodontskih tvrtki u industriji ortodontskih naprava

 

Rascjepkana ponuda ortodontskih naprava i nedovoljne informacije vezane uz njihovu primjenu potaknule su grupiranje svjetskih proizvođača ortodontskih naprava u novi brend.

Jedinstven brend – koji obuhvaća Appliance Therapy Group (ATM), Space Maintainers Laboratories (SML), Success Essentials, SMILE Foundation, Second Opinion i Orthopix – predstavljen je na novoj web stranici Appliancetherapy.com. Na njoj se korisnicima pomaže u izboru odgovarajuće terapije, pojašnjavaju terapijski postupci i indikacije te na jednom mjestu nudi sve potrebno vezano uz terapiju ortodontskim napravama.

Uz mogućnost članstva, osnovni izbornik nudi odabir laboratorija u Kanadi, SAD-u, Australiji, Tajvanu i Maleziji, mogućnost kupnje instrumentarija i drugih potrepština, edukaciju i seminare te online savjetovanja o dijagnostici i terapiji. Premda se terapijski trendovi nepravilnosti zubnog niza kreću u smjeru fiksne ortodontske terapije, mobilne ortodontske naprave i dalje imaju bitnu ulogu prilikom retencijske faze, ranih faza terapije ili kod manjih nepravilnost.

Mobilna ortodontska naprava

 


Članak u cijelosti pročitajte u tiskanom izdanju: MEDIX, God. 19 Br. 106