MEDIX, God. 16 Br. 86 • Osvrt HR
ENG
Komunikacija u krizi
Maša Bulajić
Na što pomislimo pri susretu s ovim naslovom? Je li nam prva asocijacija da je komunikacija općenito dospjela u krizu, ili pak očekujemo članak o tome kako komunicirati u kriznim stanjima? Ako razradimo drugu po redu predloženu asocijaciju, podrazumijevamo li tada marketinšku komunikaciju koja će u teškim vremenima pridobiti kupca/korisnika naših usluga, ili pak vizualiziramo osobu za odnose s javnošću (PR) zaduženu za prezentiranje stava ustanove, tvrtke ili udruge kada izbije kriza? Sve su nabrojene asocijacije moguće, upravo kao i mnoge druge. Svrha je ovog dvosmislenog naslova podsjetiti koliko je komunikacija kompleksan pojam. Izazov u komunikaciji prisutan je i značajan upravo zato što ju svaki pojedinac doživljava na sebi svojstven način, pa su i moguće pogreške komunikatora različite i brojne. U ovom ćemo se članku posvetiti komunikaciji putem oglašavanja u vremenima ekonomske krize, a kriznu komunikaciju u smislu odnosa s javnošću ostavljamo za jedno od naših idućih druženja
Trajna medicinska izobrazba
Čitajte Medix, informirajte se, rješavajte test znanja i prikupljajte bodove za obnovu liječničke licence.
Rok za predaju testa iz Medixa br. 150/151 je produljen do 31.07.2022.